Drangelska unplugged

2019-10-04
17:15:17

Uppdatering på Wild Love

Hej och hå och ut och gå och jättebebissyndrom och aningar att respektera...
 
Så kan man sammanfatta tiden som gått sedan Walle lyckades provocera sin hagkompis till att sparka honom rejält. Och jag är så glad att det bara stannade vid en spark och att inget var brutet eller så. Nu ska det bara läka och det tar den tid det tar. Och vi får ut och gå så länge. I tacksamhet leder jag den alltmer busiga rackaren fram och tillbaka längs grusvägen. 

Och så funderar jag vidare på hur jag snabbare ska föra upp det jag anar till medveten nivå och faktiskt agera på det. Här kommer en liten film på Walle när han står och äter och själv är jag så förkyld som jag nog inte varit i hela mitt liv. Lider av sk jättebebissyndromet och gnäller utan slut. Så nu ska jag vila mig i form och kommer kanske inte promenera med detta energiknippe på några dagar. Det får jag överlåta till de som just nu inte har rinnande näsa och ögon. 

 

 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: